6 de enero de 2010

vacacions de nadal

Este nadal meu he passat molt be,el primer dia de vacacions me he alçat molt tard perque estabe cansada de anarmen per ahi,més tard vaig desayunar un cholek i una pilota en crema,per la vesprada menvaig anar en una amiga al cine a vore la pelicula que es diu crepusculo luna nueva,cuan vaig aplegar a casa vaig sopar tomata en cuixes de pollastre estaba molt bo heu va fer la meua yaya que sap amunto cuinar,més tart vaig vore una pelicula en la tele hem vaig chitar a les dotze de la nit.Al dia seguent hem vaig alçar i vaig desayunar un cholek i vaig anar al institut a per les notes,vaig anar a clase i la vam llimpiar,despres me vaig trobar en les meues amigues i vam anar al camp de fútbol que chugaven els professors contra els alumnes,al final com mos aburriem voliem anar fora del camp de fútbol peró no mos van deixar eixir i se suponie que si que mos disarien i mos vam quedar tancats dins del camp de fútbol,més tard ya mos disaen eixir del camp de fútbol per a anar a per les notes a clase,vam entrar a clase i mos van donar les notes,despres menvaig anar als chinos a mirar coses i després cap a casa.Al dia següent ya ere papanoel per la nit menvaig anar a sopar en els meus tios i vam sopar amunto coses,després hem van donar els regals,hem van regalar una palestina,una colonia,una chaqueta de llana de color roig i una cartera de bety boop,després cap a casa de una altra tia que alli estaba mon pare i mos vam estar alli hasta les 3 i vam aplegar a casa a les cuatre perque menvaig anar a dormir al maset de ma tia que esta en alcora.Al dia següent me vaig alçar tard i vaig dinar al maset en la meua yaya,després cap a casa.I els altres dies vaig desayunar,vaig anar en les meues amigues per ahi i a sopar,una pelicula i a dormir.Mes o menos tots els dies fen lo mateix hasta hui.Hui dia de reixos man regalat lo que yo volie la wii i me ficat amunto contenta cuan le vist me ficat a chillár.Bon nadal.